ISUZU D-MAX 4x4

Novi Isuzu D-Max dolazi sa svim profesionalnim
značajkama i specifikacija koje trebate.

Posve novi 2.5 Twin Turbo dizelski motor isporučuje 163
KS (400 Nm), te nudi poboljšanu potrošnja goriva.

Off-road vožnju obavlja bolje nego ikad s novim
prebacivanja 4x4 sustava, elektroničkim pomagalima:
sustav stabilnosti (ESC), sustav kontrole proklizavanja
(TCS) i ABS-om.

Unutrašnjost

Arhitektura putničke kabine ISUZU D-Max-a odgovara najvišim očekivanjima. Novo projektirana armaturna ploča opremljena najmodernijim elektronsko-svjetlosnim indikatorima sugerira samouvjerenost, a u kombinaciji s ergonomskim sjedalima putnicima nudi udobnost nove dimenzije.

Estetska uređenost putničke kabine ISUZU D-Max-a gradi se na dva osnovna dizajnerska principa: udobnost i funkcionalnost. S popisa opreme izdvajamo električne podizače stakala s impulsnom funkcijom, sklopive, grijanje retrovizore, daljinsko centralno zaključavanje, putno računalo opremljeno multi-informacijskim zaslonom, audio sustav s komandama na upravljaču, električno podesivo sjedalo vozača i grijana prednja sjedala. Sve navedeno jamči udobnost i sigurnost putovanja.

Premium audio-sustav, ozvučenje s 3D surround funkcijom, podesiv obruč upravljača, manualna ili automatska klima, kožom presvučena sjedala, tempomat ili navigacijski sustva* – sve to služi osjećaju ugode vozača i putnika, odnosno pomaže da i najdulja putovanja postanu doživljaj, a ne iscrpljujuće iskustvo.

Siguran i prostran putnički prostor ISUZU D-Max čini jednim od najprivlačnijih vozila svoje klase. Sigurnost putnika zajamčena je ne samo tritočkovnim pojasevima i zračnim jastucima, već i bočnim ojačanjima u vratima vozila. U kabini vlada ozračje udobnosti i niske razine buke.

Motor

D-Max-ov motor zapremine 2,5 litre kruna je ISUZU-ovih dizelskih agregata. Najnapredniji je stroj obitelji motora koja broji 23 milijuna članova, komercijaliziranih širom svijeta. Majstorski projektiran motor s twin-scroll turbopuhalom sadrži inženjersko znanje gotovo stoljetnog iskustva proizvodnje motora kod ISUZU-a, potvrđujući epitet proizvođača jednih od ponajboljih dizelskih agregata na svijetu. Stoga je razumljivo zašto je tijekom proteklih desetljeća nekoliko renomiranih proizvođača automobila posegnulo za ISUZU-ovim dizelskim motorima.

Redni 4-cilindrični 2,5 l turbodizel, DOHC, 4JK1-TC-HIHI, 400 Nm, 120 kW (163 KS)

Upravljačkim mehanizam razvoda ventila putem zupčanika i lanca. Ne zahtijeva održavanje, a ima dug životni vijek. Niži troškovi servisiranja.

Klackalice ventila, tih motor, manje trenje, dulji vijek

Lijevani ulošci cilindara niskoga trenja otporni su na habanje i osiguravaju izvrsnu trajnost za što dulji vijek motora.

Polimerni premaz klipa pomaže kod hladnog starta

Neovisno o opremi, jednoznačna signalizacija o stanju filtera čestica (DPD). U svrhu boljeg rukovanja.

Sigurnost

Bezbroj rješenja koja služe povećanju sigurnosti vozila. Primjerice, podvozje koje je izvedeno tako da apsorbira energiju pri sudaru, vozačev, suvozačev te bočni zračni jastuci i zraćne zavjese

Pozadinsko osvjetljenje instrumenata

Dalji čimbenici aktivne sigurnosti su ABS sustav, elektronski nadzor dinamičke stabilnosti vozila (ESC), traction control (TCS), elektronska razdioba snage kočenja (EBD) i asistent kočenja (BA), a svi oni su ugrađeni u svaki ISUZU D-Max.

Automatski podizači s impulsnom funkcijom – samo na vozačevoj strani

Dnevna svjetla (DRL) – sigurnije prometovanje

Šest zračnih jastuka. Vozačev i suvozačev te bočni zračni jastuci kao i zračne zavjese – u službi putnika.

Veliki prednji ventilirajući diskovi zaslužni su za kraći zaustavni put

Brošura